In Frederik vind je als bedrijf de man van combinaties. Met intussen ruwweg 15 jaar ervaring in marketing & communicatie combineert hij de kennis van verschillende marketingtools met het commercieel inzicht dat nodig is om van een campagne een succes te maken.
Freelance marketing strateeg
Met verschillende jaren op de teller bij zowel bedrijven/adverteerders als verschillende agencies kent hij bovendien het klappen van de zweep langs beide zijden van de samenwerking. Frederik is daarom ideaal geplaatst als het aankomt op het uitwerken van een strategie én het selecteren en aansturen van de juiste partners om de strategie tot uitwerking te brengen. Een plan is namelijk niets zonder de uitvoering én bijsturing ervan.
Frederik komt binnen een organisatie dan ook het best tot z’n recht als inspirator en facilitator. Vergeet echter het idee van de armchair philosopher: door alle stakeholders bij brainstorms of workshops te betrekken haalt hij het maximum uit de beschikbare informatie, en krijgen interne ideeën telkens de ruimte om uitgewerkt te worden. Door die input te verrijken met eerdere ervaring, nieuwe ideeën en extra opportuniteiten ontstaat een plan dat is gebaseerd op een onderbouwde marketingstrategie. Een van de meest gehoorde opmerkingen na een serie workshops met Frederik is ‘we kregen antwoorden op vragen waarvan we niet eens wisten dat we ze hadden’.
Daarnaast is Frederik lector digitale marketingstrategie en regelmatig gevraagd gastspreker bij verschillende hogeschoolopleidingen, postgraduaten en bedrijven.